Aminokwasy BCAA Olimp Mega Caps, moja opinia

Aminokwasy Rozgałęzione (BCAA) stanowią budulec naszego organizmu. By mięśnie mogły prawidłowo funkcjonować i rozwijać się, ich obecność jest niezbędna. BCAA to trzy istotne aminokwasy: leucyna, izoleucyna oraz walina. Każdy, kto uprawia sport i stosuje świadomą suplementację, ma z pewnością świadomość, jak BCAA ważne są dla naszego organizmu. Na rynku dostępnych jest wiele preparatów z grupy aminokwasów tego rodzaju. Jednym z nich są znane i lubiane przez wielu aminokwasy BCAA Olimp Mega Caps. Dziś napiszę parę słów na temat tego preparatu i przedstawię moją subiektywną opinię na temat jego stosowania po upływie miesiąca.

Olimp BCAA Mega Caps to już niemal klasyk na rynku suplementów sportowych. Znak towarowy „Mega Caps” firma Olimp zarejestrowała już w 2004 roku i od tej pory kapsułki stawały się coraz bardziej rozpoznawalne. Jedną z ich podstawowych zalet jest prostota stosowania. Kapsułka Olimp zawiera 1100 mg w jednej dawce. Duża kapsułka BCAA Olimp Mega Caps zawiera na tyle dużą dawkę aminokwasów, że przekracza ona dawki w konkurencyjnych produktach nawet dwukrotnie. Jest to zatem, jak zapewnia producent i jak dowiadujemy się analizując skład, produkt bardzo wysoko skoncentrowany. Zakładam, że jeśli prowadzisz aktywny tryb życia i dużo czasu poświęcasz treningom, nie masz głowy do łykania tabletek i rozpuszczania proszków po kilka razy dziennie. Jeśli zatem można te dawki możliwie skoncentrować, dla mnie jest to już pierwszy znaczący plus.

aminokwasy bcaa olimp


Aminokwasy BCAA Olimp, kapsułki Mega Caps, zawierają leucynę, walinę oraz izoleucynę w proporcjach 2:1:1. Preparat jest również wzbogacony o witaminę B6, która ma za zadanie przyspieszać proces regeneracji mięśni.

Moje odczucia



Wszystko brzmi wspaniale, a jak to jest w praktyce? Osobiście z aminokwasami Olimp BCAA Mega Caps zetknęłam się ostatnio po raz pierwszy. Stosuje preparat od 4 tygodni, wyłącznie w dni treningowe. Preparat ma działanie antykataboliczne, ma więc chronić mięśnie przed rozpadem oraz powodować prawidłowy rozrost i regenerację. Osobiście nie widzę szczególnej potrzeby stosowania go w dni nietreningowe. Muszę przyznać że strategia, jaką obrałam, dała efekty i pierwsze nich zauważyłam już po 3 tygodniach. Oczywiście nie mogę w stu procentach stwierdzić, jakie rezultaty dałby mi trening bez suplementacji BCAA Olimp. Mogę jednak powiedzieć, że zamierzam sięgać po ten produkt i dodać go do swojej listy ulubionych – a to już duża rekomendacja.

1 komentarz:

Copyright © 2016 My body workout , Blogger